Verandering is complex en vraagt om kennis en educatie. Mensen daarin meenemen is essentieel. Met een heldere boodschap, in begrijpelijke taal en met de juiste middelen.
Jouw doelgroep meenemen in verandering of aanzetten tot ander gedrag. Een complexe opgave die vraagt om het doorgronden van de doelgroep. Of jouw organisatie sterk profileren, om organisatiedoelen te behalen. Beide vragen om een sterke strategie, doorvertaald in krachtige communicatiemiddelen. Ook het meenemen van stakeholders in ontwikkelopgaven vraagt om een doordachte aanpak voor de omgevingscommunicatie.
Verandering is alleen te realiseren aan de hand van een gedegen leerproces. Daarom gaan educatie en participatie bij ons hand in hand. Iedereen denkt of doet mee vanuit een gedeelde kennisbasis om zo het meeste uit een participatietraject te halen of een succesvol (educatie)product te ontwikkelen.
Belangrijk is ook de strategie die hieraan ten grondslag ligt. Deze ontwikkelen we in co-creatie. Gewenst werken we deze samen uit tot een kwalitatief educatieproduct. Op basis van een markt- en gebruikersonderzoek ontwikkelen we een uniek concept. Dat tweaken we tot jij tevreden bent. Dit werken we met onze partners uit tot een sterk ontwerp en het uiteindelijk tastbare product. Na een zorgvuldige test gaan we over tot het lanceren en promoten.
Bureau Stroom ontwikkelde EnergieGenie Next. Een website voor jongeren over klimaat en energie. Het doel van de website is: bewustwording creëren en zelfeffectiviteit versterken. Door educatie, opdrachten en inspirerende verhalen dagen we jongeren van 12-16 jaar uit om zelf in beweging te komen.
Wil je stedelijk of landelijk gebied (her)ontwikkelen – en de mensen die er wonen en werken betrekken? Wij zorgen voor een duidelijk en eerlijk proces, waaraan iedereen op het juiste moment meedoet. Dit leidt tot betere ideeën en meer draagvlak.
Een goed plan werkt alleen als het gedragen wordt door de mensen die ermee te maken krijgen. Wij begeleiden bijeenkomsten en zorgen ervoor dat inwoners, ondernemers en organisaties hun ideeën kunnen delen. Zo ontstaat beleid dat past bij de praktijk
Hoe denken en voelen mensen over een plan? Wat zijn hun wensen en zorgen? Wij brengen dit in kaart met gesprekken, enquêtes en bijeenkomsten. Zo kun jij onderbouwde keuzes maken.
Website ontwikkeld door Pittig Bakkie – Online Marketing