We organiseerden twee participatieronden. Aan de hand van diepte-interviews, een online vragenlijst én stakeholderbijeenkomst droegen stakeholders bij aan het vormen en aanscherpen van de ambities. Hun input landde in de 75%-Pijlervisie.
In de tweede participatieronde was het tijd om inwoners te betrekken. Met verschillende manieren informeerden we inwoners over de visie en toetsten ze de ambities. Door een vragenlijst, straatgesprekken, één-druk-op-de-knop-participatie en een online platform dachten 700 inwoners mee. Door extra inspanningen bereikten we ook doelgroepen die minder snel mee-participeren, waaronder jongeren, leden van de moskee en jonge gezinnen.
Voor het betrekken van stakeholders adviseerden we over de bedrijvenkaravaan en organiseerden we als klap op de vuurpijl een ‘inspiratiesessie’ voor het Bergse Bedrijfsleven. Met onze Jos als dagvoorzitter, key-note speaker Mathijs Bouman en een panelgesprek, werden stakeholders geïnspireerd en geïnformeerd.
Website ontwikkeld door Pittig Bakkie – Online Marketing